پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251328
مديران اگر توانايي انجام کاري را نداريد شفاف اعلام کنيد/هيچ بهانه اي پذيرفتني نيست
تاریخ انتشار : 1401/01/22 10:12:12
نمایش : 851
سيد هادي صالحي فرماندار شهرستان فارسان گفت: اگر اداره‌اي در اين شهرستان نمي‌تواند مشکلات مردم را حل کند هر چه سريع‌تر آن اداره را تعطيل کنيد، هيچ بهانه اي براي انجام ندادن کار پذيرفتني نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد هادي صالحي فرماندار شهرستان فارسان؛ در جلسه‌اي که با رئيس‌هاي ادارات، بخشداران و شهرداران شهرستان پيرو مصوبات حضور معاون عمراني استاندار و 11 نفر از مديران کل و معاونين برگزار شد گفت: در خصوص گازرساني کارگاه پرورش قارچ جونقان و رفع معارض دو کشاورز وجود دارد که شورا متعهد شده جهت پيگيري اين مسئله و  مسائل ديگر  به استناد و تعهد شورا پيگير شود.

وي تصريح کرد: در خصوص گازرساني کارگاه پرورش قارچ جونقان هم شورا وهم معتمدين قول حل و رفع اين مشکل را داده‌اند و در ادامه اداره گاز بايد جهت  مشخص کردن پيمانکار پيگيري هاي لازم را انجام دهد.
 
صالحي در ادامه افزود: در خصوص کشتارگاه خوشبختانه بسياري از وضعيت‌ها مرتفع شده و در اين خصوص شرکت گاز پيشرفت داشته و اميد است پيمانکار مشخص شود تا ديگر مشکلي نباشد و يا شخص جديدي وارد نشود تا نظر جديدي ارائه نشود.
 
وي خاطرنشان کرد:  رئيس اداره آب منطقه حضور کمرنگي در جلسات دارند در صورتي که در هر موردي ما به مسئله آب بر ميخوريم و ايشان بايد پاسخگو باشند.
 
صالحي اظهار داشت: شما افراد حاضر در جلسه مسئولين ادارات هستيد براي رفع مشکلات تصميم‌گيري مي‌کنيد اگر براي هر کاري بخواهيد از تهران کسب اجازه کنيد پس مسئوليت شما چيست براي انجام ندادن کارها يک دليل داريد و براي انجام ندادن هزار دليل، اگر توانايي انجام کار را ندارند به‌صورت شفاف اعلام کنيد.
 
وي در خصوص سالن کران گفت: مشکلات سالن کران ارائه شود تا انشعابات راه‌اندازي شود و مردم بتوانند از اين سالن به‌خوبي استفاده کنند ، اگر سالن اشتباه ساخته‌شده از اول جلوي ساخت‌وساز را مي‌گرفتيد اگر قرار است براي هر کاري به سدي بربخوريم و مشکلي حل نشود بهتر است آن اداره تعطيل شود.
 
انتهاي پيام/530پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html